Μιλώ με ανθρωπομορφικούς όρους για να γίνω κατανοητός από το πλήθος των ανθρώπων και όχι από συγκεκριμένες ομάδες. Στο παρελθόν έγινε μεγάλο λάθος καθώς εκείνοι που γνωρίζουν θα έπρεπε να απευθύνονται στο ευρύ κοινό με όρους κατανοητούς και θα έπρεπε να είναι πλήρως επεξηγηματικοί με τον τρόπο που κάθε άνθρωπος καταλαβαίνει. Αλλά εκείνοι επέλεξαν να μιλούν μια γλώσσα στεγνή που ο κόσμος δεν κατανοεί. Θαρρείτε πως ο Ιησούς και άλλοι της σειράς του δεν θα μπορούσαν να μιλήσουν με τέτοιο τρόπο που να μην κατανοείτε το παραμικρό αλλά να θαμπώνεστε από όσα λέγονται; Δεν είναι ο δρόμος της σοφίας αυτός, όμως. Ζητάς προς δοκιμήν μου να σας μιλήσω για κάτι σύνθετο και δύσκολο, με όρους πολύπλοκους. Εγώ θα σου ζητήσω να μιλήσεις για κάτι «απλό»: μίλα μου λοιπόν εσύ για την Αγάπη. Και όχι μόνο εσύ αλλά κι εκείνοι στους οποίους θέλεις να ανήκεις. Μίλα μου όμως με λόγια δικά σου και με λέξεις που θα διαλέξεις εσύ και όχι αντιγράφοντας μόνο αποσπάσματα από λόγια άλλων. Η εποχή αυτή χαρακτηρίζεται από ολοένα και μεγαλύτερη εξειδίκευση και αυτό είναι και λογικό και αναμενόμενο. Αναλογιστείτε όμως μήπως με την προσκόλλησή σας στην εξειδίκευση ξεχάσατε ή αμελήσατε τις βασικές αρχές.
Εκείνοι λοιπόν που δοκιμάστηκαν στη λεμούρια περίοδο στη σεξουαλική δύναμη ακολούθησαν διάφορους δρόμους: κάποιοι εισήλθαν σε νέες ενσαρκώσεις εξακολουθώντας να είναι παραδομένοι στον κατώτερο εαυτό και κάποιοι άλλοι, σε κατοπινούς κύκλους αποδεσμεύτηκαν από αυτό το κάρμα. Από τους πρώτους ορισμένοι εισήλθαν σε νέες εποχές και εκμεταλλεύτηκαν προς όφελος του χαμηλού εαυτού τους την αστρικότητα: χρησιμοποίησαν τη σεξουαλική δύναμη, ενισχυμένη από την αστρικότητα και την ανταποκριτικότητα του σώματός τους και εγκαινίασαν – αν μπορώ να το πω έτσι – μια εκφυλισμένη μορφή της σεξουαλικής μαγείας. Κάποιοι άλλοι της ίδιας κατηγορίας δεν αναμίχθηκαν με τη μαγεία αλλά συνέχισαν τις αρχαίες τους πρακτικές, ωθώντας τη δύναμη του σεξ στα άκρα και αποτελώντας όλους εκείνους τους άντρες και γυναίκες που χαρακτηρίστηκαν ως πόρνοι αν και για πολλούς από αυτούς ο χαρακτηρισμός ήταν βαρύς και ίσως άδικος. Γιατί κατά βάθος ήταν ακόμη παιδιά που δεν γνώριζαν. «Ου γαρ οίδασι τι ποιούσι». Θλιβερά έρμαια των αρχαίων τους παθών. Ήταν όμως σε όλους αυτούς που ανέφερα που η ασθένεια βρηκε πρόσφορο έδαφος για να εκδηλωθεί και σαν το ψάρι πιάστηκαν στα δίχτυα της. Ήταν οι πρώτοι φορείς των ασθενειών που αποκαλούνται σεξουαλικά μεταδιδόμενες και η τριπλή κατώτερη φύση τους νόσησε σταδιακά στο διάβα των φυλών: στην αρχή η νόσος ήταν καθαρά «σωματική» και σπάνια πέθαιναν από αυτή αν και γίνονταν σωστά ράκη (αν υπάρχει ο πληθυντικός της λέξης ράκος). Με τη συμμετοχή όμως του αστρικού φορέα και αργότερα του νοητικού, η ασθένεια κυριάρχησε αν μπορώ να το πω έτσι στο σύνολο της κατώτερης φύσης και απέκτησε τόσο θυμική όσο και νοητική πλευρά. Τα όνειρα των ανθρώπων στοίχειωσαν και οι σκέψεις τους έγιναν αρρωστημένες. Το σεξουαλικό στοιχείο εισήλθε στα Μυστήρια και όσο και αν στην αρχή κρατήθηκε στις σωστές του βάσεις σύντομα εκφυλίστηκε κι αυτό και τα Μυστήρια αντικαταστάθηκαν από οργιαστικές τελετές. Αρχαίες αναμνήσεις ξύπνησαν και αρχαίες πρακτικές ξαναδοκιμάστηκαν ισχυρότερες από ποτέ, ενισχυμένες από τη συνδυασμένη επίδραση του αστρικού και νοητικού φορέα.
Ειπώθηκε πριν πως ορισμένοι όμως, στο διάβα των ενσαρκώσεών τους «πήραν το μάθημά τους» και αποδεσμεύτηκαν από αυτό το κάρμα συνεχίζοντας την εκπαίδευση και υπηρεσία τους σε άλλους τομείς. Ένας αριθμός από αυτούς, αριθμός που σας έχει δοθεί συμβολικά στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, συνεπικουρούμενος από πλήθος άλλων ψυχών, έκαναν μια επιλογή: ζήτησαν και έλαβαν τη δυνατότητα να βοηθήσουν όλους εκείνους για τους οποίους μιλήσαμε αναλυτικά να αποβάλλουν τις λεμούριες συνήθειές τους γνωρίζοντας καλά πως θα έπρεπε να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα στη ρίζα του και σε όλες τις πλευρές του. Για να το καταστήσω σαφές θα σας πω ότι θα αντιμετώπιζαν την ασθένεια περισσότερο από την πλευρά του ίδιου του αρρώστου παρά του γιατρού ή για να γίνει πιο σαφές ακόμη, όντας οι ίδιοι άρρωστοι και όχι υγιείς. Αυτό κρίθηκε ως απαραίτητο από πολλούς διότι ο πονεμένος κατανοεί καλύτερα εκείνον που πονάει παρά ο υγιής και μπορεί ευκολότερα και ουσιαστικότερα να τον προσεγγίσει. Αυτό ήταν μια πραγματική θυσία αλλά το ίδιο έκαναν και ψυχές που δεν είχαν υποπέσει στις ίδιες αρχαίες πρακτικές αν και αυτές δρουν κυρίως επικουρικά στις πρώτες – η προσφορά και υπηρεσία τους όμως παραμένει εξίσου σημαντική και δεν τίθεται θέμα ιεραρχίας μεταξύ τους αν και πολλοί από εσάς θα αρέσκονταν σε κάτι τέτοιο.
Μπορείτε να με αμφισβητήσετε όσο θέλετε, δεν σας ζητώ άλλωστε να δεχτείτε αυτά που σας λέω δογματικά. Ζητώ όμως από τον κάθε ειλικρινή άνθρωπο να σκεφτεί σοβαρά την πιθανότητα όλοι εκείνοι τους οποίους κατηγορεί, ομοφυλόφιλους, πόρνες και τόσους άλλους να ενσαρκώθηκαν σε αυτό το πεδίο κουβαλώντας ένα σταυρό διαφορετικό από εκείνον που οι επικριτές τους νομίζουν. Διότι αν είναι έτσι, οι ψυχές αυτές έχουν ένα διπλό πόλεμο: την επικράτηση του ανώτερου εαυτού τους στον κατώτερο και την υπηρεσία στους ομοίους τους και σε ολόκληρη την ανθρωπότητα. Οι ψυχές αυτές, εν αγωνία προσπαθούν να επιβληθούν στα κατώτερα πάθη που επέλεξαν ως πεδίο δοκιμασία τους και μέσα από το προσωπικό τους παράδειγμα να εμπνεύσουν και να συμπαρασύρουν τους ομοίους τους στο ίδιο μονοπάτι. Κι ενώ θα έπρεπε όλοι σας να είστε αρωγοί στην προσπάθειά τους, όπως άλλοι στέκονται βοηθοί στη δική σας προσπάθεια στο πεδίο που επιλέξατε, εσείς φροντίζετε να αποτελείτε το κοινωνικό εμπόδιο. Λησμονείτε προφανώς ότι ο Ιησούς – Χριστός επέλεξε να συγχωρήσει και να βοηθήσει με τον τρόπο αυτό την πόρνη των Ευαγγελίων, η οποία με τα λόγια δεν απολογήθηκε, δεν δικαιολογήθηκε και δεν ζήτησε τίποτα. Ο Ιησούς όμως άκουσε τη φωνή της ψυχής της και παρά την κατάκριση των μαθητών της, της παρείχε την άφεση. Τοποθετείστε τα πρόσωπα που διαπραγματευόμαστε τους ρόλους των Ευαγγελίων και αναρωτηθείτε μήπως παίζετε το ρόλο των μαθητών. Σας διαβεβαιώνω πως η κατάληξη πάντως θα είναι η ίδια: ο σφάλων θα συγχωρεθεί και θα διδαχθεί. Ρωτήστε τον εαυτό σας τι σημαίνουν τα λόγια «αφέονταί σου αι αμαρτίαι, ότι πολύ ηγάπησας». Το τονίζω: όχι την αυθεντία των άλλων, ρωτήστε τη δική σας αυθεντία, την ψυχή που κατοικεί μέσα σας και θα λάβετε την απάντηση. Οι ομοφυλόφιλοι, τους οποίους αντιμετωπίζετε απαξιωτικά και χωριστικά, αγαπούν κι αυτοί πολύ, όπως τόσοι και τόσοι άλλοι που βιώνουν το ρατσισμό και την απομόνωση εξαιτίας σας.
Φυσικά υπάρχει και ο ανθρώπινος νόμος, σεβαστός από όλους εσάς. Θα τιμωρήσετε τον παιδεραστή και θα θεωρήσετε πως κάνατε το καθήκον σας. Είναι όμως αυτό αρκετό; Ή μήπως πρέπει πάνω από όλα, ιδιαίτερα εσείς που ασχολείστε με τα εσωτερικά ζητήματα να δείτε το φαινόμενο πιο εσωτερικά και να παρέμβετε εκεί που ο ανθρώπινος νόμος δεν μπορεί; Φυλακίζετε τους παραβάτες σε μέρη μακρινά προς την  Ηθική σας, να μην τους βλέπετε και να θεωρείτε πως δεν υπάρχουν. Η «Τάξη» αποκαταστάθηκε. Εάν άραγε υπήρχε ποινή φυλάκισης για όλους εκείνους που δεν τηρούν τον Κοσμικό Νόμο της Αγάπης, πόσοι άραγε από εσάς θα έπρεπε να φυλακιστούν; Ποιός εσωτερικός νόμος δικαιολογεί να πετιούνται ομοφυλόφιλοι στους δρόμους από την ίδια τους την οικογένεια ή να αυτοκτονούν επειδή δεν είναι επιθυμητοί από την κοινωνία σας ή επειδή ασθενούν από ασθένειες που αποδώσατε σε αυτούς; Για να είμαστε ακριβείς αν και ίσως λίγο σκληροί, όλοι εσείς καλέσατε το aids και τις ασθένειες αυτές για τις οποίες με ρωτάς. Η επιστήμη σας το αντιλήφθηκε νωρίς αυτό, πιο νωρίς από τη συνείδηση των μαζών: στην αρχή θεωρήσατε πως το aids είναι προνόμιο ομοφυλόφιλων, πορνών και τοξικομανών αλλά στην πορεία διαπιστώσατε πως αφορά όλους σας εξίσου. Θυμηθείτε αυτό: από όλους μαζί θα κληθεί ο Χριστός για μια ακόμη φορά στη Γη και δεν μπορείτε να καλείτε ό,τι δεν μοιράζεστε. Όταν ο Χριστός κατέλθει ξανά, μια Τρίτη Διαθήκη θα γραφτεί και σε αντίθεση με τις άλλες δύο που προς το παρόν αποτελούν θεμέλιο μιας μόνο θρησκείας, η Τρίτη Διαθήκη θα γίνει κοινά αποδεκτή από ολόκληρη την ανθρωπότητα και οι τρεις όψεις της θεότητας θα εκφραστούν ολοκληρωτικά. Η Παλαιά Διαθήκη χαρακτηρίζεται από την κάθετη γραμμή, η Καινή από την προσθήκη της οριζόντιας και η τρίτη που θα έρθει από τον ισοσκελισμό. Το Λάμβδα με κατακρύμνιση των πλευρών του μας δίνει το Δέλτα. Συλλογιστείτε το.

———————————————————————————

Εδώ και μερικά χρόνια ενσαρκώνονται ψυχές 4ης ακτίνας σε ολοένα και αυξανόμενο βαθμό ενώ πριν μερικές δεκαετίες αυτό ήταν ένα μάλλον σπάνιο φαινόμενο. Ένας πολύ σημαντικός αριθμός ομοφυλόφιλων ανδρών και γυναικών χαρακτηρίζονται από αυτή την 4η ακτίνα και για αυτό συμβαίνει η παρέμβασή μου αυτή. Γιατί ο Σέραπις είναι μάλλον Θέραπις και αυτό χρειάζεται σκέψη εκ μέρους σας.
Ένα προς το παρόν μακρινό πεδίο ενοποίησης θα είναι η προσέγγιση των Ηπείρων όχι μόνο γεωλογικά αλλά και από την πλευρά της ανθρώπινης κατανόησης. Οι Ηπειροι, παρά ταύτα, θα ενοποιηθούν ξανά, ακολουθώντας την επιθυμία σας για προσέγγιση του ενός ανθρώπου από τον άλλο και αυτό θα γίνει με τη συνδυασμένη ηλεκτρική και βαρυτική επίδραση. Η προσέγγιση των Ηπείρων δεν θα γίνει τυχαία (η τυχαιοτητα άλλωστε δεν υπάρχει) αλλά η μια ήπειρος θα έλξει την άλλη και θα ενωθούν σε μερικά σημεία – στα σημεία αυτά προς το παρόν υπάρχει ο μεγαλύτερος εξωτερικός διαχωρισμός αλλά η βαθύτερη ουσιαστική επιθυμία για προσέγγιση. Αυτό δεν θα το κάνω πιο σαφές αλλά για το δικό σας διαλογισμό πάνω σε αυτό ας σκεφτείτε την Κρήτη και την Αίγυπτο – Αφρική. Ο Ταύρος θα συναντήσει τον Σίβα εκεί, Ο Δίας της Κρήτης τον Άμμωνα και στον Σέραπι. Η Κύπρος, η γενέθλια χώρα της Αφροδίτης θα συναντήσει τον Άρη της Τουρκίας, του οποίου τα δάχτυλα (με άλλα λόγια η φοβερή του επιθυμία για την ερωμένη του) δημιούργησαν την οροσειρά της Κύπρου. Με τέτοιους τρόπους θα επέλθουν οι επιμέρους ενώσεις που θα οδηγήσουν στη Μεγάλη Ένωση, λίγο πριν το ρεύμα ζωής φύγει από αυτό τον πλανήτη. Στα σημεία ένωσης οι άνθρωποι θα χτίσουν οικοδομήματα ταιριαστά στην ένωση αυτή. Τα κέρατα του Ταύρου της Κρήτης θα τοποθετηθούν στέμμα στο Δία της Αιγύπτου, στην ένωση της Κύπρου θα χτιστεί οικοδόμημα – ναός από σίδερο/ατσάλι του Άρη και από γυαλί/καθρέφτη της Αφροδίτης. Παραλληλόγραμμο θα είναι το σχήμα του, ψηλό κτίριο που θα αποτελείται από επιμέρους κύβους που οι απέναντι γωνίες του και οι μεσοκάθετες των πλευρών του θα ενώνονται με σιδερένιες δοκούς εξωτερικά, σαν σφιχτό αγκάλιασμα της Αφροδίτης από τον Άρη. Όλα αυτά δεν λέγονται για να εντυπωσιάσουν αλλά για να δώσουν ένα δείγμα της Ένωσης που ακόμη βρίσκεται μακριά.
Μέχρι τότε, όμως, έχετε πολλές δουλειές να κάνετε. Η υπηρεσία σας χρειάζεται διακαώς, η Θέλησή σας, συν τη Νοημοσύνη σας και όλα μαζί σφιχτοδεμένα με την Αγάπη που δομεί τα σύμπαντα. Σας δόθηκαν κατεθύνσεις θεωρητικές και πρακτικές, μελετήστε τις και εφαρμόστε τις αλλά μην αφήσετε να σας πνίξουν.
Πλατιάζω στις αναφορές μου αλλά είναι πολλά αυτά που πρέπει να ειπωθούν και το ζήτημα της ομοφυλοφιλίας, για το οποίο με ρωτάς εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πεδίο, το οποίο πρέπει να σχολιάσω. Πρέπει λοιπόν να πλατιάζω και είναι ανάγκη να μεταφερθούν μερικές σπερματικές περισσότερο παρά πλήρως επεξηγηματικές σκέψεις.
(συνεχίζεται)

Advertisements